Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě |
Autor: |
Třetina, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je tvorba a realizace marketingové koncepce v malé firmě a zefektivnění činností marketingového oddělení malého podniku. Teoretická část přibližuje problematiku a specifika marketingu v malých a středních firmách a problematiku zavádění marketingu do společnosti. Analytická část obsahuje ideový projekt zavádění marketingu do společnosti Bridgestone CR, s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4049
|
Datum:
|
2007-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3982
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet