Blogging as a Business
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Blogging as a Business |
Autor: |
Lehotská, Lesia
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca je zameraná na lifestylové blogy, ktoré zahŕňajú módu, krásu a cestovanie. Teoretická časť opisuje blogovanie a online marketing ako dôležitý nástroj pre podnikanie blogovaním. V praktickej časti je vytvorená komparatívna analýza amerických a európskych blogov. Skúma parametre ako napríklad umiestnenie reklamy, štruktúra blogu a marketingové stratégie. V závere práce autor navrhuje určité zlepšenia popularity blogov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40459
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
46108
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet