Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro
Autor: Kvasničková, Barbora
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na dané téma a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků s podnikem Pierre Fresh Bistro.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40378
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45998


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kvasničková_2017_dp.pdf 3.933Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kvasničková_2017_op.docx 22.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kvasničková_2017_vp.docx 27.35Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet