Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín |
Autor: |
Sedláček, Ondřej
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Hlavní cílem bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb společnosti Taxi Zlín. První část se zaměřuje na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako je marketing služeb, marketingový mix služeb, SWOT analýza, PEST analýza a analýza pěti konkurenčních sil. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části představuji společnost Taxi Zlín a její služby, dále se věnuji SWOT ana-lýze, PEST analýze a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Pomocí sestavení dotazní-ku je zjištěna spokojenost zákazníků se stávajícími službami. Výsledky dotazníku jsou použity jako podklad pro následné návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40353
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45964
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet