Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín
Autor: Sedláček, Ondřej
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavní cílem bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb společnosti Taxi Zlín. První část se zaměřuje na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako je marketing služeb, marketingový mix služeb, SWOT analýza, PEST analýza a analýza pěti konkurenčních sil. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části představuji společnost Taxi Zlín a její služby, dále se věnuji SWOT ana-lýze, PEST analýze a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Pomocí sestavení dotazní-ku je zjištěna spokojenost zákazníků se stávajícími službami. Výsledky dotazníku jsou použity jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40353
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45964


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sedláček_2017_dp.pdf 1.989Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sedláček_2017_op.docx 22.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sedláček_2017_vp.docx 22.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet