[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele |
Autor: |
Němčík, Jakub
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40340
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
45949
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet