Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Autor: Janíčková, Tatiana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu sociálnych sietí a ich možné využitie pre marketingové účely vo vybranej spoločnosti a je rozčlenená na dve časti. V teoretickej časti je opísaný vznik a vývoj sociálnych sietí, ich charakteristika a možné využitie sociálnych sietí pre marketingové účely. Praktická časť sa zaoberá aplikáciou týchto poznatkov na vybranú spoločnosť a ich uplatnení pri analyzovaní marketingu na sociálnych sieťach spoločnosti. Táto časť obsahuje výsledky a vyhodnotenie dotazníkového priezkumu zameraného na chovanie užívateľov na sociálnych sieťach. V závere práce sú uvedené návrhy na zlepšenie súčasného marketingu na sociálnych sieťach spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40334
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45940


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janíčková_2017_dp.pdf 7.331Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janíčková_2017_op.docx 22.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janíčková_2017_vp.docx 22.31Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet