Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky
Autor: Horká, Lucie
Vedoucí: Vaněk, Miloslav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení. Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti Oxalis, s.r.o., popis webových stránek a internetovou marketingovou komunikaci, kterou firma využívá. Jsou vypracovány také analýzy PEST a SWOT. Následující kapitola obsahuje online dotazníkové šetření skládající se z odpovědí zákazníků společnosti. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením na zvýšení úrovně webových stránek www.oxalis.cz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40333
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45936


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horká_2017_dp.pdf 5.684Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horká_2017_op.docx 27.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horká_2017_vp.docx 28.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet