Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín |
Autor: |
Hajdová, Lucie
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ZOO Zlín. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40332
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45934
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet