Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Autor: Hajdová, Lucie
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ZOO Zlín. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40332
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45934


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hajdová_2017_dp.pdf 4.348Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hajdová_2017_op.docx 56.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hajdová_2017_vp.docx 27.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet