Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice |
| Autor: |
Gronychová, Helena
|
| Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je věnována problematice privátních značek. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zabývající se značkou a její hodnotou, privátní značkou a nakonec postoji spotřebitelů a jejich vlivu na nákupní chování. Praktická část je zaměřena na rozbor privátních značek prodávaných v České republice a analýzu postojů spotřebitelů k těmto značkám. Analýza postojů spotřebitelů byla provedena pomocí dotazníkového šetření, na jehož základě byly definovány hypotézy, jejichž pravdivost je v závěrečné části práce ověřena. Cílem práce je navrhnout doporučení pro producenty privátních značek ke zlepšení postojů spotřebitelů k privátním značkám. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40331
|
|
Datum:
|
2016-12-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45933
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet