Vstupní rozhovor jako nástroj pro edukační činnost zprostředkovatelů zaměstnání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vstupní rozhovor jako nástroj pro edukační činnost zprostředkovatelů zaměstnání |
Autor: |
Škrobáček, Oldřich
|
Vedoucí: |
Blaštíková, Lucie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá trhem práce, jeho základními principy fungování, lidským kapitálem a nejistotami, které ze změn na trhu práce vyplývají. Nezaměstnanost coby nejmarkantnější nejistota pracovního trhu je popsána v druhé kapitole, kde jsou rovněž uvedeny její příčiny, následky a státní opatření v rámci politiky zaměstnanosti. Následující část práce je věnována skupinám uchazečů o zaměstnání s rizikovým faktorem. Třetí kapitola teoretické části se zabývá edukační činností zprostředkovatelů zaměstnání, a to způsoby práce s uchazeči o zaměstnání a vstupním rozhovorem. Hlavním cílem praktické části bakalářské práce je zjistit, jak přínosný je vstupní rozhovor pro edukační práci zprostředkovatelů s uchazeči o zaměstnání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40292
|
Datum:
|
2016-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45876
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet