Anylýza marketingových aktivit internetových obchodů www.eProton.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Anylýza marketingových aktivit internetových obchodů www.eProton.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Anylýza marketingových aktivit internetových obchodů www.eProton.cz
Autor: Kozel, Ján
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: V diplomové práci analyzuji možnosti prezentace internetových obchodů. Zaměřil jsem se jak na způsoby zviditelnění e-shopu na českém internetu, tak na techniky, kterými se použité marketingové aktivity měří za cílem maximálního zefektivnění vynakládaných prostředků do marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4022
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4901


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kozel_2007_dp.pdfZablokované 1.056Mb PDF
kozel_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kozel_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet