Anylýza marketingových aktivit internetových obchodů www.eProton.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Anylýza marketingových aktivit internetových obchodů www.eProton.cz |
Autor: |
Kozel, Ján
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci analyzuji možnosti prezentace internetových obchodů. Zaměřil jsem se jak na způsoby zviditelnění e-shopu na českém internetu, tak na techniky, kterými se použité marketingové aktivity měří za cílem maximálního zefektivnění vynakládaných prostředků do marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4022
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4901
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet