Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět |
Autor: |
Hrbáček, David
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce vznikla s cílem vytvořit plán marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. Práce má tři části, přičemž první část se zabývá studiem teorie korespondující s tématem. Druhá, analytická část, využívá získaných poznatků a zkoumá základní vztahy a principy marketingové komunikace dobrovolnické akce. Poslední část je věnována projektu, který vychází z obou předchozích částí a navrhuje nové možnosti marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40215
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45756
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet