Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. |
Autor: |
Koupilová, Veronika
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární prů-zkum oblasti marketingu historii, nové trendy, online marketing, důležité analýzy v marketingu jako je SWOT analýza, PEST apod. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v online marketingu do prosince 2016. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsem realizovala. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40181
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45716
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet