Analýza reklamní kampaně projektu Rafťáci firmy Gumotex a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza reklamní kampaně projektu Rafťáci firmy Gumotex a.s. |
Autor: |
Hrdlík, Rudolf
|
Vedoucí: |
Chmela, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Cílem práce byla analýza ucelené kampaně s jasným cílem a zaměřením nazvaná "kampaň Rafťáci" ve firmě Gumotex, a.s., která byla zaměřená na výrobkovou skupinu nafukovacích lodí. K práci jsem prostudoval potřebné podklady. Z dostupných firemních dokumentů jsem získal potřebné údaje o průběhu a nákladech kampaně, a o podnikovém hodnocení krátkodobých a dlouhodobých cílů kampaně v oblasti ekonomické i mimoekonomické. Identifikoval jsem možné příčiny neúplně dosaženého výsledku. Návrhy možných doporučení pro další reklamní kampaně mohou eliminovat případné nedostatky v realizaci a zajistit dosažení cílů kampaní. Jsou zaměřeny na získání objektivních podkladů z průzkumu trhu, na přesné stanovení cílů a potenciálních zákazníků. V návrhu struktury kampaně je třeba přihlížet k dalším faktorům a kampaň operativně přizpůsobovat. Návrh ceny musí respektovat situaci na trhu, případně zvolit i nižší zaváděcí ceny. Klíčovým cílem bakalářské práce bylo také porovnat vlastní závěry se závěry oficiálního firemního vyhodnocení kampaně a navrhnout některá opatření, jež by mohla v budoucnu přispět k dosažení lepších výsledků chystaných kampaní. Cíle, které jsem si stanovil, byly splněny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4016
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2008
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4680
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet