Projekt zvýšení motivace prodejců ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení motivace prodejců ve vybrané společnosti |
Autor: |
Podolinská, Marie
|
Vedoucí: |
Benyahya, Petra
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav motivace prodejců ve vybrané společnosti a odhalit jeho přednosti a nedostatky a poté na základě výsledků analýzy zpracovat projekt ke zvýšení motivace prodejců. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti motivace, hlavní motivační teorie, charakteristiku pracovní motivace a motivačního programu podniku. Praktická část se zaměřuje na vybranou společnost, kde byl proveden výzkum stávajících motivačních nástrojů. Je vytvořen projekt změn konkrétních motivačních nástrojů podniku, jenž vychází z dotazníkového šetření ve vybrané společnosti. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40116
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45636
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet