A Business Plan for a New Cosmetics Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Business Plan for a New Cosmetics Company |
Autor: |
Široká, Pavla
|
Vedoucí: |
Virglerová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování konkrétního podnikatelského záměru. Teoretická část se zabývá pojmy, jako jsou podnikání a podnikatel, dále zde lze najít potřebnou terminologii a zásady pro vypracování podnikatelského plánu. V analytické části se poté pracuje s těmito zásadami pro vytvoření reálného plánu pro vytvoření nové kosmetické firmy. Velkou část této bakalářské práce představuje průzkum trhu, který byl proveden formou dotazníku a analýzy konkurence. Cílem této práce je formulovat podnikatelský plán pro založení přírodní kosmetické firmy a dokázat, zda je tento podnikatelský plán realizovatelný. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40075
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45577
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet