Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Autor: Piskořová, Helena
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách při uvedení no-vé služby s komerčním názvem O2 TV od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na trh. Práce se věnuje marketingové analýze služby, popisu situace na trhu, konkurenci a cílové skupině, dále jednotlivým částem marketingového mixu a konečně také samotným marketingovým komunikacím při komerčním spuštění. Cílem práce zjistit, zda byla zvole-na vhodná cílová skupina, vybrány ty správné marketingové nástroje a obsah sdělení. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4006
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4861


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
piskořová_2007_bp.pdfZablokované 411.6Kb PDF
piskořová_2007_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
piskořová_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet