Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic |
Autor: |
Piskořová, Helena
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách při uvedení no-vé služby s komerčním názvem O2 TV od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na trh. Práce se věnuje marketingové analýze služby, popisu situace na trhu, konkurenci a cílové skupině, dále jednotlivým částem marketingového mixu a konečně také samotným marketingovým komunikacím při komerčním spuštění. Cílem práce zjistit, zda byla zvole-na vhodná cílová skupina, vybrány ty správné marketingové nástroje a obsah sdělení. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4006
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4861
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet