Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa |
Autor: |
Skwarová, Monika
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je vytvoření návrhu marketingového plánu domova pro seniory Dům Sv. Josefa. Práce je rozvržena do dvou části: teoretické a praktické. Teoretická část práce je založena na studiu literatury vztahující se k dané problematice. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. V rámci řešení byly využiti metody marketingových analýz, kterými jsou PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. V práci byl také zhodnocen současný stav marketingového plánování organizace. Navržené řešení marketingového plánu obsahuje stanovení marketingového cíle, marketingovou strategii a návrh akčních programů. Výsledky této práce mohou posloužit jako podklad k realizaci rozšíření služeb domova pro seniory. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40069
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45568
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet