Zvýšení konkurenceschopnosti firmy CORA, s.r.o. využitím marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy CORA, s.r.o. využitím marketingové komunikace |
Autor: |
Létal, Tomáš
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je vypracována pro společnost CORA CZ, s.r.o. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí nástrojů marketingové komunikace. Součástí práce bude analýza současné marketingové komunikace a následné návrhy jak zvýšit konkurenceschopnost firmy. V závěru jsem vypracovanou práci podrobil nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4005
|
Datum:
|
2007-08-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
6497
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet