Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Šiko, Peter
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Táto diplomová práca je vypracovaná pre spoločnosť Leoni Autokabel Slowakia. Jej cieľom bolo zvýšenie konkurencieschopnosti firmy využitím nástrojov marketingového mixu, a tým upevnenie partnerstva so zákazníkom BMW. Súčasťou práce je analýza súčasného stavu firmy. Predovšetkým som sa zameral na dôkladnú analýzu SWOT, PEST a Porterov model piatich konkurenčných síl. Na základe analýzy som vypracoval projekt, ktorý pomôže zvýšit konkurencieschopnosť firmy na trhu. Návrhy som v projekte sformuloval tak, aby pre firmu priniesli čo najväčší efekt za využitia vyčíslených nákladov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4003
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6757
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet