A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre |
Autor: |
Kameníková, Nikola
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti českého obchodního centra ve Zlíně a následný návrh na udržení či zlepšení jeho pozice na trhu. Práce je rozdělena na 2 části. V teoretické části práce je podrobně vysvětlena terminologie týkající se problematiky konkurenceschopnosti například interní a externí analýza podniku, s tím související analýzy či nové marketingové trendy obchodních center. V praktické části dochází k samotné analýze konkurenceschopnosti obchodního centra s využitím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, Benchmarkingu, PESTE analýzy, IFE a EFE matice a SWOT analýzy. Součástí praktické části je také dotazník podrobený více než 200 respondentskými odpovědmi. Výsledky analýz a dotazníku slouží jako návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti daného obchodního centra. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40038
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45523
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet