A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions |
Autor: |
Holíková, Aneta
|
Vedoucí: |
Nemčoková, Katarína
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá produktovými popisy parfémů umístěnými na e-shopech, které slouží jako významný reklamní nástroj pro přesvědčení zákazníka. Pro účel práce bylo náhodně sesbíráno 80 popisů z britského a amerických e-shopů, z nichž polovina je zaměřena na parfémy pro muže a polovina na parfémy pro ženy. Cílem této práce je analyzovat jednotlivé diskurzivní strategie, které jsou použity v těchto produktových popisech a zjistit, zda a jakým způsobem je v popisech reflektována identita muže a ženy a vzájemná provázanost chuti a čichu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40036
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet