Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Persuasive Strategies in Alcohol Advertisements |
Autor: |
Bartoníková, Anna
|
Vedoucí: |
Trčková, Dita
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jaké vizuální a verbální přesvědčovací strategie jsou používány v reklamách na alkohol. Teoretická část se zaměřuje na pojem reklamní diskurz a uvádí rozličné přesvědčovací strategie, které se v reklamách používají. Druhá část práce analyzuje z praktického hlediska 40 vybraných reklam na alkohol různých alkoholických značek. Praktická část stanoví několik závěrů na základě poznatků získaných v teoretické části bakalářské práce a v samotné analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40018
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45498
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet