A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality |
Autor: |
Adámek, Jakub
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce podtrhuje důležitost využití Facebooku a identifikuje jeho aktuální možnosti v online marketingu. Teoretická část se zaměřuje zejména na plánování marketingové komunikace na Facebooku a posouzení její návratnosti. Praktická část představuje realitní kancelář Luha Reality a uvádí důvody, proč by kancelář měla používat Facebook jako marketingový nástroj. Na základě teoretické části je potom vytvořen plán marketingové komunikace na Facebooku, který je následně realizován a vyhodnocen. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40017
|
Datum:
|
2016-11-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45496
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet