Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku |
Autor: |
Havrlantová, Lenka
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na proxemiku dětí školního věku a na sociální prostředí jako možný faktor, který ji ovlivňuje. V teoretické části je nejprve stručně načrtnuta problematika komunikace jako takové, pak se podrobněji zabývám neverbální komunikací, zvláště proxemikou. Dále charakterizuji dvě sociální prostředí a to rodinné a prostředí dětského domova. Praktická část je věnována výzkumu, zda existuje statisticky významný rozdíl v proxemice dětí ve věku od 6 do 11 let, které vyrůstají v úplných rodinách a dětí vyrůstajících v dětských domovech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4000
|
Datum:
|
2007-05-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6809
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet