Reality show, Nová cesta k divákovi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reality show, Nová cesta k divákovi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reality show, Nová cesta k divákovi
Autor: Vrbecká, Dita
Vedoucí: Gindl-Tatárová, Zuzana
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá fenoménem reality show. V první části popisuje její vývoj a komerční aspekt. Další část se zabývá tím, jak český divák vnímá a hodnotí tento nový fenomén. Důraz je rovněž kladen na etickou stránku a názory nejrůznějších odborníků (sociologů, psychologů, novinářů, producentů, samotných soutěžících ) Hlavní náplní mého zkoumání jsou vznikající stereotypy, neboli často používané prvky v reality show a popis jednotlivých odvětví filmové řeči a jak se projevují v tomto žánru. V poslední kapitole popisuji nejznámější reality show, vysílané v České republice a také uvádím řadů příkladů z jiných zemí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3998
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Multimedia a design - Audiovize
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrbecká_2007_dp.pdf 341.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
vrbecká_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vrbecká_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet