Reality show, Nová cesta k divákovi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reality show, Nová cesta k divákovi |
Autor: |
Vrbecká, Dita
|
Vedoucí: |
Gindl-Tatárová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem reality show. V první části popisuje její vývoj a komerční aspekt. Další část se zabývá tím, jak český divák vnímá a hodnotí tento nový fenomén. Důraz je rovněž kladen na etickou stránku a názory nejrůznějších odborníků (sociologů, psychologů, novinářů, producentů, samotných soutěžících ) Hlavní náplní mého zkoumání jsou vznikající stereotypy, neboli často používané prvky v reality show a popis jednotlivých odvětví filmové řeči a jak se projevují v tomto žánru. V poslední kapitole popisuji nejznámější reality show, vysílané v České republice a také uvádím řadů příkladů z jiných zemí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3998
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Audiovize |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
674
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet