Uplatňování respektujícího přístupu k dětem ve školní družině
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uplatňování respektujícího přístupu k dětem ve školní družině |
Autor: |
Hřibová, Tereza
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá uplatňováním respektujícího přístupu ve školní družině. Teoretická část se zaměřuje na specifika školní družiny, její prostředí a klima a ty, kteří toto prostředí ovlivňují, vychovatel a dítě. Soustředí také se na výchovu a zásady respektujícího přístupu k dětem. Na teoretickou část navazuje část praktická. Praktická část pomocí kvantitativního šetření zkoumá pohled vychovatele na respektující přístup. Zjišťuje především míru jejich ztotožnění se zásadami respektujícího přístupu, zda při svém výchovném působení, dle jejich názoru, tyto zásady uplatňují, či nikoliv. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39889
|
Datum:
|
2016-11-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45321
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet