Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
Autor: Tomaštíková, Eliška
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice subjektivní odpovědnosti učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně-znevýhodněného prostředí. Teoretická část se věnuje vymezením ústředních pojmů práce, a tím je pedagog ve výchovně-vzdělávacím procesu, jeho osobnost a profese. Práce také poskytuje náhled do problematiky self-efficacy, osobně vnímané zdatnosti učitelů. V neposlední řadě se zabývá vymezením pojmu školní úspěšnost a neúspěšnost a také se zaměřuje na specifikaci sociálního prostředí. Hlavním cílem praktické části je zjištění podílu subjektivní odpovědnosti učitele za školní úspěchy a neúspěchy žáků ze sociálně-znevýhodněného prostředí. Zjištěné podíly jsou dále porovnávány pro zajímavější výstupy diplomové práce. K realizaci výzkumu je zvolena metoda kvantitativního výzkumu, prostřednictvím dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39859
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45288


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomaštíková_2017_dp.pdf 2.034Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomaštíková_2017_op.docx 21.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomaštíková_2017_vp.doc 53.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet