Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace |
Autor: |
Šmotková, Marcela
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace učení u žáků osmých a devátých tříd základní školy. Jejím záměrem je zjistit, zda existují souvislosti mezi autoregulací učení a životní aspirací těchto žáků. Teoretická část vymezuje pojem autoregulace učení, životní a vzdělanostní aspirace. Popisuje determinanty autoregulace učení, zaměřuje se na životní aspiraci a to především na aspiraci profesní a na vzdělanostní dráhu vzdělávání žáků. Vymezuje pojem dospívání. Praktická část zjišťuje úroveň autoregulace učení a životní aspirace. Výzkum jsme zaměřili na zjištění existence souvislosti mezi autoregulací učení, životní a vzdělanostní aspirací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39855
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45283
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet