Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů |
Autor: |
Hofírková, Eva
|
Vedoucí: |
Krausová, Jana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá sociální pedagogikou a jejím etickým rozměrem jako prevencí sociálně patologických jevů u žáků II. stupně základní školy. V teoretické části je problematika popsána pomocí odborné literatury a je vysvětlen rozdíl mezi sociálně patologickými jevy a rizikovým chováním. Praktická část vychází z výsledků kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na to zda, případně kde, se žáci setkali s pojmy sociální pedagogika, etika, sociálně patologické jevy a jejich prevence. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39747
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45127
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet