Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě |
Autor: |
Hanáková, Magdalena
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pod názvem Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě se v teoretické části podrobněji věnuje klimatu školy a diverzitě školského prostředí běžných základních škol, které by mělo být díky zákonem podporované inkluzi více pestřejší než v minulosti. V této části práce se věnujeme nejen vymezení klimatu školy, ale také dalším typům klimatu, které se objevují ve školském prostředí a faktorům ovlivňujícím klima školy. Druhá kapitola teoretické části je pak věnována diverzitě školského prostředí, těsně spjatého s inkluzivním vzděláváním. V rámci této kapitoly si uvedeme jednotlivé účastníky inkluzivně vzdělávací praxe, kteří tvoří právě diverzitu školského prostředí. Praktická část diplomové práce zkoumá celkové klima školy, konkrétní aspekty klimatu školy a postoje žáků ZŠ k heterogenitě spolužáků. Hlavním cílem výzkumu je však snaha o zjištění souvislostí mezi klimatem školy a postoji žáků k sociokulturní diverzitě. Zvolen byl kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39744
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45122
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet