Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy
Autor: Bělíková, Tereza
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vnímáním míry podpory autonomie u žáků základní školy. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola vymezuje školní věk- jeho psychologická specifika a věkové zařazení jedinců školního věku, druhá se věnuje vymezení výchovy v rodině, v poslední kapitole teoretické části je práce zaměřena na vzdělávání a vlivy rodiny na tuto oblast. Praktická část zjišťuje, prostřednictvím dotazníkového šetření, pohled žáků 4. -9. ročníků základní školy na vnímání míry podpory autonomie ze strany rodičů a to ve dvou oblastech. Diplomová práce má za cíl zmapovat v jaké míře, z pohledu žáků, projevují rodiče zájem a podporu ve výchově vzdělávání. A také jak míra vnímání v oblastech souvisí s pohlavím rodiče nebo školním věkem dítěte.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39725
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45094


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bělíková_2017_dp.pdf 2.279Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bělíková_2017_op.docx 18.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bělíková_2017_vp.doc 55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet