Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci |
Autor: |
Petrůjová, Jana
|
Vedoucí: |
Kočvarová, Ilona
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce se zabývá postoji učitelů běžných základních škol, specializovaných základních škol a víceletých gymnázií k nadání, nadaným žákům a jejich vzdělává-ní. Teoretická část diplomové práce se skládá z východisek z oblasti nadání, postojů a také se věnuje samotnému učiteli nadaných žáků. Praktickou část tvoří realizované výzkumné šetření zaměřující se na postoje učitelů celé České republiky k nadání a vzdělávání nadaných žáků, jeho analýza a interpretace výsledků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39672
|
Datum:
|
2016-11-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45010
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet