Faktory multikulturního učení žáků středních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Faktory multikulturního učení žáků středních škol |
Autor: |
Ingrová, Nikol
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá faktory, které působí na multikulturní učení žáků středních škol. Teoretická část nejprve vymezuje multikulturní učení, jeho pojetí z pohledu různých autorů, a dále se zabývá multikulturními kompetencemi, které jsou výsledkem procesu multikulturního učení. V poslední části popisuje faktory, které ovlivňují proces multikulturního učení. Praktická část práce zkoumá, které z vymezených faktorů pravděpodobně nejvíce ovlivňují proces multikulturního učení a jak tyto faktory vzájemně působí na sebe. Výzkum je pojat kvantitativně, proto bude využita metoda dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39660
|
Datum:
|
2016-11-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44996
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet