Alternativní formy spolupráce mateřské školy a rodiny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Alternativní formy spolupráce mateřské školy a rodiny |
Autor: |
Jaroščáková, Veronika
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Jedná se o bakalářskou práci teoreticko-empirického charakteru a pojednává o alternativ-ních formách spolupráce mateřské školy a rodiny. Hlavním cílem teoretické části je vymezení základních pojmů týkajících se problematiky spolupráce mateřské školy a rodiny. Tato část se zaměřuje na důležitost spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou, běžné formy spolupráce, na rozdíly ve spolupráci u běžné a alternativní mateřské školy a také na komunikaci jako základ spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou. Výzkumná část má za cíl popsat formy spolupráce MŠ a rodiny, určit, jaké formy rodiče a pedagogové chápou v této souvislosti jako alternativní. Výzkumu se zúčastnilo osm re-spondentů obou stran. Mateřská škola byla zastoupena ředitelkou a čtyřmi učitelkami, rodi-ny třemi rodiči. Bylo realizováno výzkumné šetření s ředitelkou, učitelkami a rodiči. Vý-zkum byl proveden formou polostrukturovaného interview. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39586
|
Datum:
|
2016-11-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
44896
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet