Percepce inspekční činnosti učitelkami mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Percepce inspekční činnosti učitelkami mateřských škol |
Autor: |
Gajdošíková, Martina
|
Vedoucí: |
Majerčíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zaměřuje na mateřské školy a učitele v procesu hodnocení a kontroly. Podrobněji popisuje souvislost zavádění autoevaluace do mateřských škol, hodnocení škol a učitelů ze strany České školní inspekce a vnímání takové situace z psychologického hlediska. Dále sumarizuje poznatky týkající se činnosti, obsahu a forem práce České školní inspekce. Empirická část shrnuje data vztahující se k percepci realizované inspekční činnosti učitelkami mateřských škol. Tyto poznatky byly zjišťovány formou kvalitativně orientovaného výzkumu prostřednictvím polostrukturovaného interview s učitelkami mateřských škol. Ze zjištěných dat plyne, že percepce inspekční činnosti učitelek je velmi subjektivní. Liší na základě délky praxe, jejich očekávání, předchozích zkušenostech, a také na základě povahy a psychické odolnosti každé z nich. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39583
|
Datum:
|
2016-11-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44892
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet