Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte |
Autor: |
Ciroková, Monika
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce teoreticko aplikačního charakteru se věnuje významu prediktabilních knih. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako je gramotnost, pregramotnost, čtenářská gramotnost a prediktabilní kniha. Praktická část obsahuje návrh programu zaměřený na využití prediktabilních knih v rozvoji pregramotnosti a následné ověření konkrétního programu v konkrétní mateřské škole. Program byl evaluován a závěrečná evaluace programu nabízí několik úhlů pohledu, a to ze strany učitelky, dětí a i autorky bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39581
|
Datum:
|
2016-11-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44890
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet