Možnosti poznávání psané řeči u dětí v MŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti poznávání psané řeči u dětí v MŠ |
Autor: |
Smolíková, Jana
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá možnostmi poznávání psané řeči u dětí v mateřské škole. Cílem teoretické části práce je zmapovat problematiku předčtenářské gramotnosti u dětí v mateřské škole s využitím modelu vývoje gramotnosti u dětí Anne van Kleeckové. Cílem praktické části práce, která má aplikační charakter, je vytvořit soubor edukačních aktivit na podporu poznávání psané řeči u dětí v mateřské škole a ověřit a evaluovat jej v praxi mateřské školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39568
|
Datum:
|
2016-10-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44871
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet