Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání |
Autor: |
Dršková, Blanka
|
Vedoucí: |
Doležalová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Hlavním cílem je výzkum vlivu spolu-práce a komunikace mateřské školy s rodinou na individualizaci ve vzdělávání. Teoretická část popisuje aktuální poznatky z oblasti výchovy a vzdělávání v mateřské škole a v rodině. Dále se zabývá popisem možné spolupráce a komunikace mezi mateřskou školou a rodinou při výchově a vzdělávání dětí. Jsou zde také nastíněny a objasněny pojmy individualizace a její vývoj, individualizovaná a individuální výuka a ukotvení individualizace v kurikulárních dokumentech. Praktická část předkládá výsledky kvantitativního výzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření pro rodiče dětí navštěvujících mateřskou školu. V této části práce je vyhodnoceno, zda mateřská škola spolupracuje a komunikuje s rodinou v dostatečné míře a tím maximálně podporuje individualizaci ve vzdělávání a její kvalitu. V neposlední řadě jsou zde popsány zkušenosti a názory rodičů na spolupráci a komunikaci s MŠ ve prospěch individualizace ve vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39557
|
Datum:
|
2017-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44854
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet