Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Autor: Bargl, Michal
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního prostředí analyzované společnosti - Porterovu analýzu (model pěti sil) a SW analýzu. Výsledky situační analýzy byly shrnuty v rámci analýzy SWOT. Marketingová strategie analyzované společnosti nebyla jasně definovaná, proto v rámci analýzy marketingové strategie byly jednotlivé využívané marketingové nástroje zařazeny do dílčích strategií prvků marketingového mixu a byla navržena doporučení pro analyzovanou společnost. Hlavním přínosem a výsledkem práce bylo vytvoření jasně definované marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., která vychází z vrcholné korporátní strategie, a definuje dílčí strategie jednotlivých prvků marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39501
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 43100


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bargl_2017_dp.pdf 2.663Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bargl_2017_op.docx 27.31Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bargl_2017_vp.docx 27.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet