Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.
Autor: Pelikánová, Magdalena
Vedoucí: Slaný, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce má za cíl vytvoření marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. V teoretické části diplomové práce jsou stručně zpracovány poznatky týkající se zdravotnictví a jeho řízení, zdravotní politiky, popis marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení a plánování, marketingu služeb,charakteristiky marketingu ve zdravotnictví a marketingové řízení nemocnic. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě získaných poznatků a výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39483
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 42797


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pelikánová_2017_dp.pdf 3.751Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pelikánová_2017_op.docx 30.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pelikánová_2017_vp.docx 24.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet