Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v rakouských lázeňských zařízeních
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. odpovídající trendům dovolené pro aktivní klienty v rakouských lázeňských zařízeních |
Autor: |
Malaník, Martin
|
Vedoucí: |
Slaný, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Záměrem diplomové práce je prezentovat projekt tvorby balíčku služeb v Lázních Luhačovice, a.s., který bude zaměřen na dosud neoslovené spektrum potenciálních klientů. Pro identifikaci této skupiny využiji rakouský trh. V teoretické části shrnuji informace a postupy získané nastudováním odborné literatury zaměřené na marketingový mix, analytické metody a projektové řízení, které dále využívám v analytické části. V analytické části se zaměřuji na vymezení pojmů z cestovního ruchu a lázeňství, vyhodnocuji současnou situaci Lázní Luhačovice, a.s. a jejich portfolio služeb. Následně zkoumám produkty na trhu rakouského lázeňství. Pro lepší nastavení zvoleného produktu analyzuji také nelázeňskou sféru českého trhu. Toto vyhodnocení slouží jako podklad pro vytvoření obdobného produktu pro Lázně Luhačovice, a.s. v projektové části s využitím metody logického rámce, časové analýzy a analýzy rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39482
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42793
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet