Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout
Autor: Paloušková, Eva
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti CHOMOUT, s.r.o., jejím vývo-jem, produktovou nabídkou a analýzou současné úrovně marketingového řízení pomocí SWOT analýzy, PESTLE analýzy a analýzy konkurence. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt na zefektivnění marketingového řízení pivovaru, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39467
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 42661


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
paloušková_2017_dp.pdf 3.771Mb PDF Zobrazit/otevřít None
paloušková_2017_op.docx 30.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
paloušková_2017_vp.docx 24.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet