Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.
Autor: Křepelka, Jan
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. V první části práce jsou popsány teoretické postupy vedoucí k implementování těchto nástrojů. Ve druhé části jsou zpracovány PESTLE analýza, Porterova pětifaktorová analýza, analýza současného marketingové mixu a benchmarking. Výsledky těchto analýz jsou zapracovány do IFE a EFE matice, jejichž výsledky jsou vstupy pro SPACE a QSPM matice. Na základě těchto výsledků těchto matic je vypracována třetí část, která se konkrétně zaměřuje na jednotlivé moderní marketingové nástroje a také na zlepšení stávajících prvků marketingu. V závěru třetí části jsou tyto návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39463
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42607


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křepelka_2017_dp.pdf 5.690Mb PDF Zobrazit/otevřít None
křepelka_2017_op.docx 29.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křepelka_2017_vp.docx 24.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet