Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o. |
Autor: |
Křepelka, Jan
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. V první části práce jsou popsány teoretické postupy vedoucí k implementování těchto nástrojů. Ve druhé části jsou zpracovány PESTLE analýza, Porterova pětifaktorová analýza, analýza současného marketingové mixu a benchmarking. Výsledky těchto analýz jsou zapracovány do IFE a EFE matice, jejichž výsledky jsou vstupy pro SPACE a QSPM matice. Na základě těchto výsledků těchto matic je vypracována třetí část, která se konkrétně zaměřuje na jednotlivé moderní marketingové nástroje a také na zlepšení stávajících prvků marketingu. V závěru třetí části jsou tyto návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39463
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42607
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet