Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
Autor: |
Klauda, Michal
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt, který navrhne strategii na získávání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Navržená strategie je založena na vytvoření nové pracovní pozice v knihovně tak, aby vznikla dostatečná kapacita na plnění úkolů spojených se sponzoringem. Dílčím cílem projektu je tvorba etického kodexu, který zahrnuje problematiku všeobecné etiky v knihovně a hlavně etiku spojenou s marketingem. V teoretické části je rozebírán marketing knihoven a využívaní marketingových komunikačních strategií. V dalším kroku se práce zaměřuje na teorii o sponzoringu v neziskových organizacích a etické problémy v těchto společnostech. V praktické části je popsán průběh analýzy a její výsledek. Na závěr je představen samotný projekt, který přibližuje činnosti nového zaměstnance v knihovně, způsob komunikace s partnery a evidenci partnerů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39459
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
42588
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet