Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně |
Autor: |
Černobila, Jan
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je projekt, který řeší téma digitální marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a to na základě celosvětově sílícího potenciálu tohoto oboru a rostoucí konkurence. Zvolený problém byl řešen za pomoci STEEPLED, Porterovy, Benchmarking, SWOT a rizikové analýzy. Součástí bylo i interní dotazníkové šetření. Uvedené výzkumné metody poskytly data o úrovni elektronické, marketingové, komunikaci fakulty. Hlavní zjištění spočívalo zejména v pochopení problematiky vnímání aktuálně užívané digitální komunikace Fakulty managementu a ekonomiky z pohledu současných studentů a díky aplikované benchmarkingové analýze došlo i ke srovnání marketingové komunikace FaME s jinými ekonomickými fakultami v České republice. Navrhované projektové řešení, bylo rozděleno na dílčí strategické cíle, opatření a akční plány. Doporučení tak odpovídala strategickým cílům a záměrům nejen fakulty, ale i univerzity jako celku. Na základě zjištěných skutečností výsledky práce poskytují prostor pro zvýšení úrovně kvality marketingové komunikace a její neustálý rozvoj jak v externím, tak interním pojetí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39458
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42570
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet