Věrnostní program vybrané značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program vybrané značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program vybrané značky
Autor: Valvodová, Tereza
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem oděvní společnosti Cama?eu. Cílem je zjistit spokojenost jeho členek s funkcemi, které nabízí, porovnat jej s programy konkurenčních subjektů a nalézt doporučení, na základě kterého by mohlo dojít k zefektivnění programu a zvýšení spokojenosti jeho členek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická definuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma Cama?eu, provedena komparace funkcí a komunikace věrnostních programů společností Orsay a Reserved a vyhodnocen dotazník zjišťující spokojenost členek klubu Cama?eu. Na základě analýzy a zjištěných dat jsou vyvozeny doporučení a závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39359
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44361


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valvodová_2016_dp.pdf 3.735Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valvodová_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
valvodová_2016_vp.doc 499.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet