Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic
Autor: Bartková, Jana
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zefektivnění eventu s názvem Koncert bez hranic, který pořádá spolek AlternativaPro. Teoretická část definuje základní pojmy, jako jsou marketing služeb, popisuje proces marketingového řízení a tvorby strategií. Analytická část obsahuje analýzu a vyhodnocení současných marketingových aktivit festivalu a situační analýzu. Na základě těchto analýz je vytvořen návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace pro následující ročník festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39345
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 38744


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartková_2016_dp.pdf 3.795Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartková_2016_op.docx 29.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartková_2016_vp.docx 51.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet