Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky
Autor: Kupková, Zuzana
URI: http://hdl.handle.net/10563/39332
Datum: 2012-09-11
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 177
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace pohledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingových pracovníků. Na základě heterogenity či homogenity postojů obou zkoumaných skupin je definován model procesu tvorby korporátního designu vycházející z aktuální praxe. Kromě modelu je pak výstupem práce také soupis doporučení pro účastníky procesu tvorby firemního vizuálního stylu s cílem předcházet konfliktům obou zmíněných stran. Výsledky výzkumného šetření v kombinaci s výsledky analýzy studijních oborů ve zmíněných oblastech v České republice pak přináší doporučení pro úpravy výuky v těchto studijních oborech s cílem teoreticky připravit absolventy na praktická úskalí týmové spolupráce grafických designérů a marketingových odborníků.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kupková_2016_dp.pdf 3.132Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kupková_2016_vp.pdf 93.98Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kupková_2016_op.zip 92.60Kb application/zip Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet