Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o. |
Autor: |
Václavíková, Markéta
|
Vedoucí: |
Kedroňová, Petra
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení kalkulačních metod a návrh nové vhodné metody kalkulace. Pro tyto účely je vybrána společnost XY, s.r.o., která je mezinárodním výrobcem komponentů klimatizační a chladící techniky v automobilovém průmyslu. Vedlejším cílem práce je návrh nové metody kalkulace. Práce vychází z vnitropodnikových údajů, podle kterých se aktuálně stanovuje cena pomocí přirážkové kalkulační metody. V praktické části je představena analýza výpočtů současné a navrhované metody, která se nazývá target costing. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39274
|
Datum:
|
2016-03-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Finanční řízení podniku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44577
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet