Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o.
Autor: Václavíková, Markéta
Vedoucí: Kedroňová, Petra
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení kalkulačních metod a návrh nové vhodné metody kalkulace. Pro tyto účely je vybrána společnost XY, s.r.o., která je mezinárodním výrobcem komponentů klimatizační a chladící techniky v automobilovém průmyslu. Vedlejším cílem práce je návrh nové metody kalkulace. Práce vychází z vnitropodnikových údajů, podle kterých se aktuálně stanovuje cena pomocí přirážkové kalkulační metody. V praktické části je představena analýza výpočtů současné a navrhované metody, která se nazývá target costing.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39274
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Finanční řízení podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44577


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
václavíková_2016_dp.pdf 2.132Mb PDF Zobrazit/otevřít None
václavíková_2016_op.pdf 704.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
václavíková_2016_vp.pdf 590.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet